Cennik

CENNIK

Uczciwe, prosto, przejrzyście

Zakładam, że w 90% ludzi odwiedzających tę stronę, bez większego namysłu wylądowała w ulubionej zakładce CENNIK.
W sumie się nie dziwię – w obecnych czasach każdy liczy się z pieniędzmi, a nikt nie lubi przepłacać ani być naciąganym.
Dlatego ja wyszedłem z zupełnie innym sposobem rozliczenia – 75 złotych netto za godzinę pracy, przy czym minimalną stawką jest godzina.
Oznacza to, że koszt wymiany oleju z filtrem to 75 złotych.
Koszt wymiany oleju z filtrem + wymiana klocków – to też 75 złotych, bo obie czynności razem wykonam w czasie krótszym niż godzina.
Nie oznacza to, że ktoś musi zostawiać motocykl w ciemno –
w 90% przypadków wiem, ile dana czynność serwisowa zabiera czasu, więc wstępne przybliżone koszty są znane na początku. Aby rozwiać wątpliwości, to podaję kilka przykładów:

– serwis gaźników Suzuki Bandit 600n – około 210 złotych netto
– regulacja luzów zaworowych – Suzuki GSR – około 320 złotych netto + koszt płytek
– wymiana napędu Yamaha fz6s – około 150 złotych netto

Dlaczego nie mam sztywnych cen? To trudne, bo czasem napotyka się przeszkody, które wydłużają czas pracy. Zwykle przez to ceny usług są zawyżane, aby takie przypadki również były skompensowane. Ja wychodzę z założenia, że podaję przybliżoną wartość. Jak się uwinę szybciej, bo nie będzie żadnych komplikacji, to klient zapłaci mniej. Czasem spotyka się pourywane gwinty, wszystko zasyfione sylikonem i inne patenty, które wymagają czasu, aby je doprowadzić do normalności.
Każdą nadprogramową czynność, zawsze konsultuję z właścicielem pojazdu i potwierdzam, czy wyraża na nią zgodę.
Uczciwie, prosto i przejrzyście – tak jak sam chciałbym być obsługiwany.